Barcelona, Espanya
☝️ 9
5 Co-financiers
Membre de l'equip
Si t'apuntes en aquesta opció podràs participar del projecte incloent 20h de formació a l'Escola Nexus24 i 30h més de treball autònom amb l'equip, a banda de conèixer persones i resoldre un repte per a la UPC.
> 03 Co-financiers
Facilitadora o facilitador
Et motiva el projecte, tens experiència en el treball col·laboratiu i has passat abans per un projecte Nexus24? Aleshores aquest pot ser el teu rol. El teu encàrrec serà que tant el projecte com l'equip arribin al final amb èxit de resultats i aprenentatge!!
> 02 Co-financiers
Contributing ☝️ 1
Padrí o padrina del projecte
Si creus que mitjançant el teu rol a la comunitat UPC pots ajudar a impulsar el projecte, obrir portes i donar-li visibilitat, aleshores aquest és el teu rol. Tindràs l'oportunitat d'apadrinar el projecte si l'equip et tria. Són poques hores, però claus per fer avançar el projecte.
> 00 Co-financiers
Impulsor/a
Podràs coordinar la promoció del projecte i triar l'equip entre les persones que s'hi vulguin implicar. Això sí, un cop fet l'equip i aprovat el projecte passaràs a ser un membre més.
> 01 Co-financiers

About this project

Millorem el servei a l'estudiantat en la gestió d'objectes perduts donant un ús social als no reclamats.
Task Minimum Optimum
Persones implicades mínimes
Nombre mínim de persones incloent l'impulsor/a, per tirar endavant el projecte segons les regles de la convocatòria. Entre les quatre persones mínimes hi ha d'haver tres unitats o àmbits geogràfics diferents
☝️ 4
Altres persones per completar l'equip
L'equip pot ser de fins a 7 persones del PAS o PDI, amb diferents rols com padrí o facilitadora.
☝️ 5
Total ☝️ 4 ☝️ 9
Necessary
Supplemental

General information

A totes les consergeries en acabar el curs, tenim un gran romanent de material corresponent a objectes perduts (trobats) no reclamats. Perquè us en feu una idea, un mes després de l'inici de curs tenim ja 181 objectes al magatzem.

A final de curs una part és recuperada pels propis usuaris i aleshores veiem una cara agraïda que havia donat per perduda la peça de roba, l'estoig o la carpeta. Tanmateix, molts objectes no són reclamats i des de l’ETSEIB fa temps estem fent servir un sistema per organitzar, controlar i recuperar tot el material que es queda al nostre magatzem al final del curs.

Main features and goals of the crowdfunding campaign

Ens agradaria compartir amb altres consergeries de la UPC com ho fem, aprendre altres maneres de fer-ho i entre tots amb aquest projecte mirar de generar un protocol de recuperació comú, tant per facilitar la recuperació a l'estudiantat abans de final de curs com per donar una sortida dins l'economia social al material no reclamat.

El nostre sistema comença a l'inici de curs i acaba al final del primer mes del curs seguent, moment en què podem desfer-nos dels objectes de l'any anterior.

Why this is important

M'he proposat com a impulsora del projecte però en realitat som tot l'equip de consergeria de l'ETSEIB qui el vivim cada dia.

Ens agradaria que alguna persona de cada consergeria de la UPC s'hi impliqués per tenir diversitat de casos i procediments, tant el que funciona com el que no.

Team and experience

Des de l'any 2009 sóc a l’ETSEIB i des de el 2012 sóc cap de consergeria. L'equip que voldríem muntar està format per persones de totes les consergeries, i potser algun perfil TIC.

Social commitment